CDR dosyalarını EPS & AI dönüştürme - cdr to eps convert

Arkadaşlar merhaba, Çok kez karşılaştığım cdr dosyasını illustrator de nasıl açarım sorularına hızlı basit bir yol olan online converter işlemini kullanarak cevap vereceğim. Umarım işlerinizi kolaylaştırmış olurum. 

1 ADIM: zamzar.com sitesini açıyoruz.
2.ADIM: aşağıdaki görselde açıkladığım gibi Choose File butonuna tıklayıp convertleyeceğimiz cdr dosyasını seçiyoruz. Hemen yanında bulunan Step 2 kısmında hangi formata dönüştürmek istediğimizi açılır menüden seçiyoruz. Step 3 bölümünde dönüştürülmüş dosyayı hangi mail adresimize göndereceğini yazıyoruz. Son adım Step 4 kısmında bulunan Convert butonudur. Tıklayıp 2saniye bekliyoruz:)

3.ADIM: Convert dedikten sonra kaşımıza aşağıdaki ekran geliyor ve yazmış olduğumuz mail adresimizin posta kutusuna gidiyoruzzzz.
4.ADIM: aşağıdaki gibi bir mail geliyor. burada önemli olan indirme işlemi için aşağıda işaretli kısımdaki linki kullanmak. Üstte vurguladıkları yer üye olmak için yapılmış.



5 ADIM: maildeki linkimize tıkladık ve aşağıdaki bağlantı açıldı burada yine iki link var ısrarla kayıtlı olmanızı istiyorlar:) Ama biz işimize bakıyoruz ve "Download Now" butonuna tıklayıp işlemi başlatıyoruz.



6.ADIM: İşte Mutlu Son indirme işlemi tamamlandı. Güle güle kullanın umarım işinize yarar.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Macbook Pro'ya SSD havası